Pages

Tuesday 14 July 2015

76 Toxy + Robert





Zamieszkali razem. 

Robert szukał pracy a Toxy pracowała i cieszyła się nowym związkiem i wolnym seksem – na żywca. 
Te 3 miesiące minęły szybko i spotkaliśmy się w naszej ulubionej restauracji w centrum miasta. 

Robert kim on jest?


No to byliśmy pod największym wrażeniem jak dotychczas.

 Spodziewaliśmy się „lipy” a tu proszę ktoś konkretny, przepraszam K O N K R E T N Y !


Miły człowieczek z planem na życie, szanujący Toxy, dbający o nią w każdej możliwej dziedzinie życia, chłopak zaradny, wiedzący co chce robić na emigracji, i po prostu ktoś z kim można pogadać o wszystkim. Nie wiem kiedy ale obiad trwający około 2h minął w kwadrans.



I tak sobie żyli Toxy z Robertem, aż Toxy zaszła w ciążę. Wysyłała mi kilka zdjęć z testami. 



O rety, znowu…



Toxy powiedziała, że Robert nie chce tego dziecka, że jego wszystkie plany legły w gruzach i ona ma cos z tym zrobić – czytaj usunąć ciążę.

Toxy pytała mnie czy mogę jej załatwić pigułkę ale raz, że jest to nielegalne tutaj, a dwa ja do takiego czegoś nie przyłożę ręki. 
Poza tym to chwila chwila… Przecież jest Robert, to niby dlaczego ja mam biegać za jej brzuchem? – wkurzyłem się.


Toxy postanowiła pójść do ginekologa, tego samego co byliśmy razem.


Toxy kończyła pracę w centrum, więc zaproponowałem jej, że może wpaść po pracy do mnie, wziąć prysznic itp. i ją zawiozę spowrotem do centrum do lekarza. 
Toxy skorzystała z propozycji. 
Byłem po nią zabrałem przywiozłem zawiozłem i odwiozłem. 

Toxy liczyła, że ją zawiozę po wszystkim do domu i, że w ogóle wejdę z nią do lekarza. 

Spytałem, gdzie jest Robert co i robi. 

Robert jest w domu robi pranie i w ogóle nie obchodzi go ta cała sytuacja. 

No Toxy wybacz, ale ja nie będę roboty Twojego faceta odwalał. 

Dzwoń do niego i ma być po Ciebie i razem pojedziecie do domu (pół h busem). 

Nie nie nie i nie… W końcu wyszło, że Robert raczej nie wie, że Toxy jest u lekarza…

Nie wiem co tam się dzieje i o co chodzi, jestem totalnie pogubiony w tym co jest prawdą, co jest kłamstwem i co chodzi…



Toxy pojechała do domu.

2 comments:

  1. Usuwanie ciazy w UK jest legalne, pigulki "po" tez, wiec nie rozumiem tego fragmentu..

    ReplyDelete
  2. W UK ale w innych krajach nie. Akkurat w naszym kraju nie jest legalne

    ReplyDelete