Pages

Wednesday 4 April 2012

42 Czego pragną kobiety?

Fantazja Gosi z jedną z koleżanek;)

G: Uwielbiam kobiecy dotyk i aksamit skory. Ach i ten zapach

K: pozwole na pieszczoty, laknac ich i chlonac kazdy dotyk czy pocalunek. Nasze zmieszane smaki i zapachy bylyby dla mnie najwiekszym afrodyzjakiem.
 Mam nadzieje, ze jako nauczycielka, nauczysz mnie jakichs ciekawych trickow :)


G:Z tego co widze to na zdolna uczennice trafie :-) ale napierw bedzie
klasowka z tego co dotej pory nie zostalo przerobione :-D

K:Licze, ze zostane gruntownie przetestowana z calego dotychczasowego materialu, a w szczegolnosci z francuskiego w formie ustnej ;)

G:Oj tak francuski, i wszystkie inne jezyki europejskie ;-) czeka Ciebie
tez anatomia i gimnastyka ;-)
bedziesz mogla lizac dotykac piescic, ssac suteczki, masowac piersi,
odgarniac wlosy z twarzy i zatapiac sie w ustach.
Pragne ocierac sie o Twoje lono ,czuc cieplo i zapach Twojej skory.
Chce jezykiem zataczac odromne wilgotne okregi na Twoich udach by
dostac sie do slodkich soczkow ktorych z kazda chwila bedzie co raz
wiecej. Zanurze Twoje paluszki w Tobie samej i zlizywac z nich bede
Twoj nektar. Chce bys zatapiala dlonie w moich wlosach kiedy bede
piescic Cipeczke.
Licze na jeki i pomrukiwanie na widok Ciebie wijacej sie z rozkoszy.

K:Sama perpektywa pieszczot z Toba, choc przez chwile, napawa mnie radoscia i niezwyklym podnieceniem. Jakze chcialabym moc zrealizowac wszystkie fantazje na temat kobiet, moc dokladnie zapoznac sie z kazdym milimetrem Twojego goracego ciala, poznac jego zaglebienia i wypuklosci, moc gladzic skore  patrzec, ktore miejsca sa najbardziej wrazliwem aby pozniej podazac tym sladem jezyczkiem. Sluchac wzdychan i czekac na te, ktore daja znac, ze dobrze trafilam, ze tak wlasnie lubisz...
Probowac i smakowac Twoich soczkow, mieszac je w pocalunkach z moimi, zaglebiac sie w Twoja cipke i jezykiem badac Twoje gorace i mokre wnetrze, odszukac najwrazliwszy klejnot i piescic go z najwieksza radoscia, wyczuciem i przyjemnoscia, z pzyjemnoscia czuc zaciskajace sie uda na mojej szyi...

G: ja tez mam nadzieje na zabawe z Toba.
Poznanie nowego ciala, muskanie i pieszczenie, dawanie rozkoszy w
pospiechu nie ma wiekszego sensu , dlatego chcialabym miec kilka
dluzszych chwilek by nacieszyc sie Twoim smakiem , bys Ty rowniez
mogla posmakowac mnie.

K:Bede wiec czekac na te chwile, kiedy bedziemy mogly nacieszyc sie soba. Nie bede naciskac, poddam sie Twojemu rytmowi, ale na pewno nie dam Ci przy mnie ostygnac :)

G:Uwielbiam gorace rytmy i nagle zwroty, czasai tez lubie jak partnerka
przejmuje prowadzenie, wiec nie odbiore tego jako nacisk w zaden
spposob;-D

K:Slucham, wyczuwam, dotykam, wacham, smakuje... Moje dlonie i usta szukaja najczulszych miejsc, a jesli nie moga ich znalezc, chetnie dowiem sie, gdzie i jak dotykac i calowac

G:Moje zlonie z pewnoscia poprowadza Ciebie tak bys wiedziala jak jest
najlepiej, a Cialo sowicie Ciebie wynagrodzi

K:Juz same Twoje slowa trafiaja dokladnie tam, gdzie jest zrodlo calej rozkoszy i skutecznie dzialasz na wszystkie moje zmysly

G:Poczujesz moje dlonie wszedzie, cale cialo obcaluje dokladnie
jezyczkiem brde masowac najczulsze zakatki cipeczki, poczujesz jak
wkladam w nia swoje paluszki lizac jednoczesnie lechtaczke

K:Umiesz niesamowicie rozpalac... Nie wiem, czy Cie wypuszcze z objec, kiedy juz w nie wpadniesz :) Na pewno nie wczesniej, niz bedziesz bardzo zadowolona

G:Poloze Cie na brzuszku  tak by pocalunkami masowac wypieta pupe,
dlonmi malowac bede egzotyczbne wzory na Twoich plecach, a ich kontur
poprawie dobrze zwilzonym koniuszkiem jezyczka chce poczuc jak drzysz
z pozadaia, chce zobaczyc jak zaciskasz dlonie wyciagniete przed
siebie

K:Oszalalabym z rozkoszy. Cialo wiloby sie i poddawalo pieszczotom. Blagalabym o wiecej, prosila, zebys nie przestawalam ujmowala Twoja dlon umoczona w soczkach i spijala je lakomie. Wypinala pupe i dawal Ci smakowac mnie ile tylko bys chciala

G:Cce slyszec jak wzdychasz iwijesz sie z rozkoszy.
Jednym ruchem poloze Ciebie na pleckach i poprowadze Twe dlonie na moe
piersi, paluszki do moich us ssac je bede i lizac, a potem calowac
bede Twoje usta








No comments:

Post a Comment