Pages

Friday 13 January 2012

20 Para ***/*** Poszukuje inne miłej pary w celu...

Zamieszczaliśmy kilka razy ogłoszenie w necie, że poszukujemy pary.
Poniżej kilka odpowiedzi, z archiwum naszej skrzynki mailowej:

Czesc,
przeczytalismy z zainteresowaniem i niejakim zdziwieniem Wasze ogloszenie. Po dwoch probach na lokalnych stronach dalismy sobie spokoj. Odpowiadaja gawedziarze, naciagacze ("przyslijcie zdjecia") albo co najwyzej osoby niezdyscyplinowane emocjonalnie. Macie podobnie?
O nas: para 31ona/34on, od 11 lat razem ale nie malzenstwo. Wyksztalceni, mamy nadzieje, ze na poziome, moze nawet troszke inteligentni, zdrowi i czysci. Nie mamy dzieci (wspolna decyzja dawno temu).Oboje wylacznie heteroseksualni .
Probowalismy juz swingu, szczegolnie w ukladzie 2M+1K i bardzo nam sie podobalo. Chchielibysmy sprobowac i tutaj.
Mamy dom w ***, mieszkamy sami - warunki lokalowe niezle. Mamy niewielu polskich znajomych, a wsrod lokalnych raczej nie szukamy tego typu rozrywek.
Chyba juz wystarczy, i tak dosc dlugie wypracowanie. Napiszcie cos o sobie, a jesli nie jestescie zainteresowani poznaniem nas, napiszcie chociaz jaki macie odzew na ogloszenie.
Pozdrawiamy
K+M

_________________________________________________________________________________




hej jestem samotnikiem jesli jestescie zainteresowani dajcie znac niedawno rozstalem sie z zoną i potrzebuje odrobine spokoju i no wiecie co ***




dzieki ale nie, poza tym my nie jestesmy towarem no wiesz po co...
żenada
_________________________________________________________________________________

Cześć, jestem samoty w wieku 49 lat, mieszkam i pracuje w ***, mam duzo czasu wolnego, proponuje spotkanie, kocham sex, moze coś byśmy wymyślili wspólnie. Moj tel ***
 ________________________________________________________________________________
 Cześć
 mieszkam w ****** 6 lat jestem samotny, kocham sex, ale jestem niestety sam, chętnie bym sie do Was przyłączył, lub na innej zasadzie. Pomyślcie do można wymyśleć. Mam dużo czasu wolnego, moj tel ***
Pozdrawiam W.
________________________________________________________________________________

hej jesteśmy małżeństwem szukamy fajnej pary,pani,pana do wspólnych zabaw nie mamy doświadczenia ale bardzo nas podnieca sama myśl o tym.
ona 26.on 27 jeżeli jesteście zainteresowani piszcie do nas.Oczekujemy fotek sylwetki i innych też.
 ________________________________________________________________________________
Witamy,
Jestesmy para 25 latkow. Ona - Azjatka, on Polak. Dolaczamy 1 foto.
Wasza oferta wchodzi w gre, jednak potem moj partner bedzie sie przygladal, ew. dolaczy. Mozmey podyskutowac o zabawie w 4.
Dolaczamy pare fotek. O nas - szukamy nowych doswiadczen, studiujemy . Nie mamy zbyt duzo doswiadczenia jesli chodzi o zabawy tego typu.

Jesli podobam sie Twemu mezowi,to mozemy pomyslec nad spotkaniem. Wyslij prosze rowniez Wasze fotki. Sex tradycjny, oralny. Moj maz lubi zabawe footjob - wyslij prosze zdjecia swych stop i oczywiscie swoje, w ten sposob rowniez mozesz z nim sie bawic, jesli sex to za duzo. Ja jestem otwarta i moj maz to akceptuje. Ma dosc duzy penis.
Mowie plynnie po polsku.Kazdy rodzaj milosci oprocz analnego.

Czekamy na odzew, fotografie, filmy. Jesli odpiszecie mozecie liczyc na wiecej zdjec, film etc. Nie zapomni o zdjeciu meza.
Prosze tylko powazne oferty, 100% dyskrecji z Waszej strony jak i od nas. Jestemy dorosli i chcemy tego samego.

Pozdrawiamy i moze do zobaczenia.


Azjatka i PL
_________________________________________________________________________________
Cześć mamy  na imię *** i ***.Jesteśmy małżeństwem z osiemnasto letnim stażem.Ja mam lat40 a moja Pani 39.Jesteśmy szczupli i zadbani,lubimy dobrą zabawe i poszukujemy fajnego towarzystwa które zmieni nudne weekendy  w *** w  czystą przyjemność.Bardzo chętnie nawiążemy z wami kontakt.Mam jedną małą prośbę czy można prosić o nr. tel. do was,więcej bym opowiedział o nas.
podpis *** i ***. Pozdrawiamy 
_________________________________________________________________________________

witam jestesmy para w wieku ona 24 on 27 ona puszysta on szczuply mieszkamy w *** znalezlismy wasze ogloszenie w *** my mamy 1 dziecko w wieku 7 m-cy chetnie was poznamy napiszcie cos wiecej o sobie
 ________________________________________________________________________________

hej wam!mam na imie *** mam 26 lat i od dluzszego czasu interesuje sie swingers party chociaz nie mam duzej praktyki bym byl zajnteresowany takim spotkaniem.albo ja sam,jak i rowiez bym mogl wziasc kolezanke na to spotkanie.jak mozecie napiszcie cos o sobie i czego oczekujecie.pozdrawiam
_________________________________________________________________________________

Witam! przeczytalem anons z lutego 2010 gdzie wyrazacie chec poznania pary jezeli jst to jeszcze aktualne oczywiscie. wprawdzie mieszkam sam w *** ale moja partnerka w grudniu pryleci do mnie na kilka dni i chcialbym ten czas mile spedzic w milym towarzystwie. oboje jestesmy w srednim wieku. na razie tyle. wiecej jezeli bedziecie zainteresowani.serdecznie pozdrawiam.***
_________________________________________________________________________________

witajcie!! ogłoszenie w sprawie pary nadal aktualne??pozdrawiamy:)
hej, tak:)
 no to o nas tylko tyle ze mamy 23 i 4 lata jestesmy w 3 letnim zwiazku i ruchamy sie bardzo swinsko lubimy hard core i fetysz !! jak jestescie zainteresowani to wyslijcie zdjecia .:)
 ________________________________________________________________________________
Hej


Mamy 30 i  27 lat mieszkamy w ***
Jestesmy zainteresowani Waszym ogloszeniem
Podajcie co oczekujecie i jakies foto jak mozna
pozdrawiamy
_________________________________________________________________________________

Czesc jestesmy wesolym malzenstwem (26 30) dzieci jeszcze nie mamy. Jestesmy szczesliwym malzenstwem 2 lata, razem 7. To  nie jakis szczeniacki zart. Jestesmy spod *** i chcemy sie zaprzyaznic,  Ja jestem brunetem 180 85 ,ona bladynka 160 60. Czekamy na wiadomosc od was.  
_________________________________________________________________________________

czesc,
jestesmy para z ***. mamy 21(k) i 23(m) lata. szukamy pary do wymiany partnerow. jestesmy ladni, szczupli, atrakcyjni;)
chcemy sprobowac czegos nowego:)
jesli jestescie zainteresowani chetnie wymienimy foty na poczatek:) 
_________________________________________________________________________________
Witamy ponownie:)
Niestety nie mamy doświadczenia w tego typu spotkaniach bedzie to nasz pierwsze spotkanie..
Może wy macie jakieś doświadczenia w takich spotkaniach??chętnie coś się downiemy jak to się odbywa:)Jak narazie moge w skrócie opisać nas ja 169wzrostu waga 73kg blondynka,mąż 189wzrostu waga 108kg :)może macie jakieś zdjecia??czego wy oczekujecie od spotkania??Pozdrawiamy
 ________________________________________________________________________________

czesc, jestesmy z *** i jestesmy zainteresowani spotkaniem z Wami. czy ogloszenie jest nadal aktualne?
pozdrawiamy
 ________________________________________________________________________________
Siema mam na imie *** znalazlem wasze ogloszenie na pajeczynie. Jastesmy para i chcielibysmy sie spodkac i pobawic:) a wlasciwie to ja chcialbym bo moja, jeszcze o tym nie wie,ale sie dowie niedlugo. Napiszcie jak mialoby to wygladac?
ozdro
_________________________________________________________________________________

Witam
Jakimi spotkaniami jestescie zainteresowani?
Prosimy o jakies fotki
Pozdrawiam
***i ***
_________________________________________________________________________________

napiszcie o sobie kilka slow my mamy ona 23lata brunetka duzy biust 165cm on 32lata 186cm.przeslijcie foto odwzajemnimy sie rowniez.i skad jestescie?
_________________________________________________________________________________

Witajcie, jestesmy malzenstwem ktore chcialo by sprobowac seksu w szerszym gronie, jestesmy otwarci na roznego rodzaju seksik i interesuje nas znajomosc na dluzej, higiena 100%. Mieszkamy w ***, chetnie spotkamy sie u nas ale mozemy tez dojechac, jezeli ogloszenie jest wciaz aktualne wyslijcie nam swoje foto, my zrewanzujemy sie tym samym, moze cos miedzy nami zaiskrzy,  serdecznie pozdrawiamy.
_________________________________________________________________________________
Witajcie, dzieki za odpowiedz, bardzo powaznie podchodzimy do tego tematu, jestesmy malzenstwem od ponad 10 lat, mamy dzieciaczki i wszystko do tej pory wydawalo sie takie proste i normalne, niedawno poznalismy pewne malzenstwo, zaprzyjaznilismy sie dosyc bardzo , podczas pewnej imprezy, doszlo do czegos nieoczekiwanego, zaczelismy tanczyc, wyglupiac sie itp. po chwili kochalismy sie bez opamietania, zaczelo sie od dziewczyn, a potem totalna masakra, na drugi dzien, i kazdy nastepny,
myslelismy o tym co sie stalo, jesli chodzi o nasze uczucia w obec siebie nie zmienily sie nic, ale zaczelismy odczuwac ochote na taki seks, szukamy pary lub malzenstwa z ktorym mozna sie bedzie spotkac na imprezie , grilu, itp, a potem pragniemy sie kochac, zona pragnie piescic sie z druga kobieta, ma rowniez ochote na seks z dwoma mezczyznami, ja jak kazdy facet , tez pragne to robic z inna kobieta ale bardzo podnieca mnie widok kochajacej sie mojej zonki, przesylamy wam nasza fotke, jest
jak najbardziej aktualna, prosimy rowniez o wasze foto, wiecie sami ze to wazne by zdecydowac sie na spotkanie z ludzmi ktorzy sa ciekawi, pozdrowionka... *** i ***.
_________________________________________________________________________________
 czesc, jestem zainteresowana ogloszeniem, mam tez partnera jesli chcecie, prosze o kontakt na gg ***, pozdrawiam
_________________________________________________________________________________

witajcie pisze do was z ogloszenia mam na imie *** 29 lat i obecnie mieszkam w *** czy macie ochote mnie poznac ??? pozdrawiam

witaj, oczywiscie nasze ogloszenie jest caly czas aktualne:)
pozdrawiamy

no to spoko , a co wy na to ,żebym ja sam do was wpadł ?

to chyba zle ogloszenie przeczytales, mozes wpasc z zonka,

heeh no tak
ale moja zona nie wie nic o moich wyskokach ;)

no to jeszcze raz przeczytaj ogloszenie...
a zonka, no coz, pogadaj z nia a moze i wniej jest diable ukryty, u nas tak bylo, pogadalismy a teraz szalejemy we dwoje, i to LEGALNIE;)
pozdrawiamy

wiem wiem , czytalem , ale mialem nadzieje! ;(

pogadaj z zonka, podpytaj czy nie interesuje sie dziewczynami, poogladajcie razem filmy o aniolkach ;)(ldziewczynach bi/less)
jak popracujesz to bedziesz mial, a wtedy se odezwij ;)

raczej sie nie da , zanam moją zone , to tylko ja taki jestem :)
 raczej...
dobranoc ;)
_________________________________________________________________________________

czesc.mamy 31 i 29 lat.mozecie wyslac swoje zdjecia?odeslemy potem nasze.gdzie mieszkacie i czy macie miejsce do spotkan?
_________________________________________________________________________________

a co wy na to zebym wam zaplacil za spotkanie ?
_________________________________________________________________________________
Witam i serdecznie pozdrawiam,


mam na imię *** a  wszyscy na mnie wołają Andrew.
Zdecydowałem się napisać do Was gdyż zainteresowało mnie Wasze ogłoszenie. Zawsze pociągał mnie seks w parach.
Niestety teraz jestem sam ale chętnie nawiązałbym znajomość choćby tylko ( na razie ) na zasadzie przyjaźni poprzez pisanie do siebie,
a może kiedyś bliżej się poznać ( bez nacisku na Was).
Jestem już po czterdziestce. Mieszkam  w ***, w pięknym mieście zachodniej***.
Bardzo lubię seks a jeszcze bardziej lubię pieścić kobiece ciało i podziwiać jej wdzięki nago i w bieliźnie.
Od dłuższego czasu intryguje mnie seks w parach ale jeszcze tego nie robiłem , no i też teraz nie mam partnerki.
Z wielką przyjemnością zaprosiłbym Was do siebie jakbyście kiedyś chcieli odwiedzić ***. Od 5 miesięcy wyprowadziłem się na wieś pod *** i aktualnie mieszkam sam w dużym , nowym domu. Aktualnie , ponieważ moi współmieszkańcy wyjechali do *** na dłużej ( chyba do końca roku).
Jeżeli zainteresowałaby Was znajomość ze mną to proszę odpiszcie a jeżeli nie dostanę odpowiedzi to wszystko rozumiem , już więcej nie będę pisał do Was.


Pozdrawiam z pięknego ***
_________________________________________________________________________________
Czesc,
Znalazlem wasze ogloszenie na necie, ja jestem zadbanym i odpowiedzialnym, z ogromnym poczuciem humoru, facetem w wieku 32 lat, szczuply, mieszkam i pracuje w *** od 7 lat, mieszkam sam, jestem kawalerem, w sexie jestem bardzo ulegly, napiszcie cos o sobie prosze.
pozdrawiam
 ***
 ________________________________________________________________________________
witamy,jestesmy para 30 latkow juz od dawna planujemy spotkanie z jakas para,jestesmy nie doswiadczeni w takich kontaktch dlatego moze wy wprowadzicie nas w te tematy.Lubimy przerozne gierki,delikatny anal takze wchodzi w gre.Ja dobrze zbudowany wzrost 185cm i moja niesmiala pani jest szczuplutka szatynka.Mamy prosbe o jakies ciekawe fotki my odwdzieczymy sie tym samym,pozdrawiamy.
_________________________________________________________________________________

Witajcie:) znalazlam Wasze ogloszenie i zaciekawilo mnie ono,poniewaz nigdy nie probowalam takiej zabawy:)szczerze mowiac,od pewnego czasu mysle o sprobowaniu czegos innego.Najbardziej chodzi mi po glowie sprobowanie sexu z kobieta:)ale z para tez moze byloby fajnie....:) Nigdy jeszcze nie probowalam ani tego,ani tego(zawsze moimi partnerami byli tylko mezczyzni),wiec moze to niezly pomysl...?:) W zwiazku z tym chcialabym sie Was zapytac jakie kryteria mialaby spelniac kandydatka do swingu z Wami?czy macie jakies wymagania co do wygladu zewnetrznego i wieku kobiety?Czekam na odpowiedz,pozdrawiam cieplutko:) ***.
 ________________________________________________________________________________
 
 Jak zycie ? Postanowilem napisac bo moja partnerka chetnie podzielilaby sie sobá i mná z kims innym Szukasz kogos nadal? Mysle ze jestesmy szaleni konkretni i bardzo sympatyczni:) oboje po 32 lata zadbani , szaleni w lozku i bardzo otwarci Czekam na info 
Hej
Dzieki za szybka odpowiedz w sumie przegladajac ogloszenia zaraz po napisaniu maila do Ciebie
zobaczylem tego drugiego i domyslilem sie ze swingujesz z mézem
Tak jak napisalem wczesniej spotykam sie z kims od jakiegos czasu moze to i nie jest dlugotrwaly
zwiazek ale napewno trwaly i szalony w lozku.Chcielibysmy oboje poeksperymentowac
mamy oboje ogromny apetyt na sex jestesmy ogromnie otwarci na nowe
Musze tez przyznac ze przy Was nasze doswiadczenie w takiego typu spotkaniach
z pewnoscia bedzie duzo mniejsze.Jezeli mozesz prosze opisz ogolnie jak to widzisz
co lubicie czego nie ,jezeli wyslesz foto my odpowiemy oczywiscie tym samym.Oboje
jestesmy z*** oboje mamy weekendy wolne i napewno oboje mileibysmy ochote
z wami zaszalec:)
Pozdrawiam jeszcze raz ***
_________________________________________________________________________________

Witajcie.
Mam na imię *** , mam 40 lat. Piszę tego mailabo znalazłem Wasz anons w piśmie dotyczącym pracy. Ja obecnie nie ma stałej pracy od ponad 7 lat. Mieszkamy w małym mieście gdzie cięzko o pracę. Mojażona tylko pracuje ja zajmuję się dzieckiem. Mamy 6 letniego syna. Na strone do której podam link sa nasze zdjęcia. My też szukamy takiego małżeństwa. Chodi nam również o przyjaźń. Chcemy wyjechać stąd na stałe gdziekolwiek byle jak najdalej. Moja żoan jak zobaczycie jest puszysta. Wstydzi się swojego ciała ale coraz bardiej się odkrywa. Nauczyłem ją dużo. Jak jesteśmy sami w domu na wsi oboje chodzimy nago. Ja lubię w seksie wszystko. Przez prawie rok mieszkałem pod *** z parą. Jestem otwarty na wszystko. Chociaż nie wyglądam na amnta filmowego ale wiem jak podejść do kobiety czy mężcyzny. Jestem bi i nie wstydzę się tego. Mam profil również na zbiorniku. Tylko moja żona ze względu na rodzaj pracy za bardzo nie chce się ujawniać. Kiedyś bardzo lubiała jak ją lizała i pieściła koleżanka. Przez jakiś czas nawet spaliśmy we trójkę. Szukamy normalnego małżeństwa. Jeżeli przeczytacie nasz profil nie zdziwcie się dlaczego jest tak napisany. Podoba nam sięten kraj ale również dobrz chcemy wyjechać dok.ądkolwiek byle jak najdalej z tego beznadziejnego kraju. Tutaj nikt nigdy nie będzie traktowany normalnie. Nie liczy się nic oprócz pieniędzy. Każdy zapomniał, że istnieje coś takiego jak szczerość, wrażliwość czy prawdziwa przyjaźń. Mam nadzieję, że będziecie mnie rozumieć.


Pozdrawiam *** i ***

No comments:

Post a Comment