Pages

Thursday, 19 January 2012

22 Nasza pierwsza zagraniczna para Michelle i Anthony.

Po nieciekawych doświadczeniach z rodakami, postanowiliśmy zasmakować jak to będzie z parami z zagranicy. Założyliśmy konto na innych serwisie internetowym, takim, międzynarodowym, gdzie są swingersi ze wszystkich kontynentów. W zasadzie to mogę Wam podać – SDC.com. Dobra stronka, jest co prawda płatna po miesiącu użytkowania, ale to jest moim/naszym zdaniem dobre, bo są tam ludzie, którzy faktycznie szukają przygód a nie po to by robić zamieszanie. Więc opłata kilkudzięsięciu dolarów czy euro zniechęca "messerów".
Spotkaliśmy Michelle i Anthoniego. Parka angielsko-rosyjska. Trochę się wygłupialśmy na kamerce, było dużo śmiechu i radości.
Parka nas odwiedziła, oczywiście zostali na całą noc:).
Spotkaliśmy się w parku, gdzie nasze dzieciaczki się bawiły, a potem Anthony z Gosią i dziećmi pojechali naszym autem do domu, skolei ja z Michelle wracaliśmy spacerkiem.
Co jak co ale dziewczyny z Polski, Ukrainy, Rosji, generalnie ze Wschodu Europy są cudeńkami.
Tak też Michelle była niczego sobie:)
Wracaliśy do domu ok 25-30 min, w końcu zatrzymałem Michelle i ją pocałowałem.
Oddech nam obojgu przyspieszył i bardzo się nam to spodobało.
Michelle była trochę skrępowana, że pocałowaliśmy się w zupełnie publicznym miejscu, gdzie w pobliżu było trochę ludzi. Ja się tym generalnie nie przejmowałem, a nawet dodawało mi to trochę adrenaliny.
Zapewne ktoś już kiedyś widział mnie czy Gosię jak się całujemy z innymi, ale nas to nie rusza.
Jak ktoś zobaczył ok, jego sprawa. Generalnie nie całujemy się z partnerami po środku miasta pomiędzy 1000-cem ludzi, ale gdzieś kiedyś na boku się zdarzało.
Gosia z Anthonym była już w domu a dzieci biegały na podwórku.
Otworzyłem drzwi a tam oboje byli w kuchni i się od siebie oderwali:). Nie próżnowali:).
Po chwili Gosia zaciągneła Anthonego do góry i zaczęli się bawić. Ja zostałem na dole z Michelle i zaczęliśmy się całować.
Po chwili trafiliśmy do kuchni, gdzie Michelle wzięła mnie do ust.
Zdjałem jej spodnie i majteczki i położyłem na stole w kuchni i zaczałęm pieścić jej myszkę. Była niesamowicie wilgotna.
Michelle odkryła jej piersi i na przemian wędrowałem od jej ud po piersi i kończąc na ustach.
Nawet nie wiem kiedy byliśmy już połączeni i dało się słyszeć jęki Gosi u góry i Michelle w kuchni.
W całym domu brzmiał dzwięk skrzypiącego łóżka, stołu kuchennego i 2 dziewczyn.

Co się działo na górze, nie wiem, ale Anthony okazał się najlepszym dotąd kochankiem dla Gosi.
Tak o nią zadbał, że Gosia chodziła jak nakręcona;)

Michelle chciała żebym skończył w niej a potem po wszystkim wzięła mnie do ust i zlizywała nektar którym byłem pokryty (niesamowite!!!).
Dosłownie kilka chwil pózniej wylądowaliśmy na sofie i Michelle zaczeła mnie ujeżdzać.
Trochę później zjedliśy razem obiad i dzieci poszły spać.
Razem z Anthonym przygotowaliśmy dziewczynom łóżeczko i wygodnie się ułożyliśmy, patrzać jak się dziewczyny pieszczą. Porobiliśmy trochę zdjęć.
Dziewczyny nas zapraszały do siebie, ale widok była tak cudowny, że żaden z nas sie nie ruszył:).
Coś sobie Gosia z Michelle szepneły i nagle Gosia porwała Anthonyego do góry a Michelle mnie wciągneła na łóżko.
Bawiliśmy się wszyscy przez kolejnych kilka godzin.
Noc spędziliśmy razem, tzn . ja z Gosią a Michelle z Anthonym.
Poranek minał szybko i nadszedł czas aby się pożegnać.
Odprowadziliśmy naszą "zagraniczną" parkę na autobus i wróciliśmy do domku.
Czekaliśmy tylko na okazję by się na siebie rzucić :).
Mieliśmy jeszcze chwilkę kontakt z tą parką, bardziej Gosia z Anthonym, ale to powoli wygasało.
Zniknął profil tej parki na stronie dla swingersów, a Anthony tylko wspomniał Gosi, że Michelle jednak nie jest zbyt chętna na swingowanie, pomimo, że to robili juz wiele razy wcześniej.
Wydaje się nam, że Michelle swingowała tylko dla Anthonyego, po to by go przy sobie zatrzymać. Może się mylimy, ale takie wnioski nam się nasunęły po kilku telefonach Gosi z Anthonym i po tym jak zniknęli ze stronki dla "grzeszników".
A szkoda, bo ten Pan był na prawdę dobry, nawet chcieliśmy go na trójkąt zaprosić. Niestety.
Michelle była ok, choć na to co już spotkałem w łóżku to bardzo przeciętna.
Ale tym razem Gosia miała super zabawę, z Michelle nie było źle i bym powtórzył, ale były partnerki z większą iskrą w łóżku...

2 comments: